Nieuwe artikelen

KLANTMANAGER

Functie

Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor de volgende taken: Je bent een direct aanspreekpunt voor klanten en hebt intern beleid opgesteld op basis van de klantbehoefte

  • Je zorgt voor de beste service en communicatie met je klanten, rekening houdend met de afspraken omtrent facturen, leverings- en incassodiensten …
  • Je bereidt de interne rapporteringsloop voor en zorgt voor een tijdige levering. Je registreert en volgt klachten met betrekking tot klantenservice op

Bereidt leiderschap voor en legt gesprekken met klanten vast. Je zorgt voor een goede samenwerking met andere afdelingen. Je controleert of de procedures worden gevolgd (indien nodig). Je verbetert het managementproces om de werkefficiëntie te verbeteren. Je bent verantwoordelijk voor een klein managementteam. Je kunt de prestaties van medewerkers en Bied indien nodig begeleiding

Assisteren bij budgettering en vergaderingen, u kunt continu uitgaven en kosten volgen U bent een back-up voor sitemanagers en teamleiders

Aanbod

In een snelgroeiend bedrijf bieden we je boeiende banen met autonomie en verantwoordelijkheid. Het bedrijf biedt een goede opleiding en salarisbehandeling op basis van ervaring en wordt geleverd met maaltijdbonnen.

Jouw profiel

Je hebt een masterdiploma of een bachelordiploma, bij voorkeur in economie of logistiek, of je behaalt het equivalent door ervaring. Je spreekt Nederlands en bent goed in Engels en Frans

Je kunt de juiste prioriteit stellen en je aan de deadline houden. Je leert snel nieuwe IT-procedures aan. Je hebt de eerste ervaring als kleine teammanager. Je aanpassen aan nieuwe situaties is geen uitdaging voor jou. Je kunt goed en enthousiast luisteren om behoeften te ontdekken en beslissingen te nemen reactie

Betalingen opvolgen (voorwaarden, facturen, enz.) Of ze overdragen aan gerelateerde diensten (boekhouding, juridische zaken, enz.), Kostenramingen opslaan, technische en commerciële gegevens overdragen aan klanten, verkooppersoneel … (plannen, prijzen), betalingen, ..), neem de telefoon op om de klant te informeren (aanvraag, informatie, …), registreer om de inspectievoorwaarden te bepalen (levertijd, verpakkingswijze …), informeer de klant of verkoper, en stel oplossingen voor wanneer de klant of leverancier problemen opvolgt (Levering, garantie, voorschriften, etc.), technisch en commercieel advies over de behoeften van de klant (fabricagetijd, productbeschikbaarheid, kosten, etc.)

Postgraduaat / HBO, afgestudeerd na master

KLANTMANAGER

https://www.vindazo.be/vacatures/klantmanager.html

Tags:

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Gintonicencholera.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

Kosten spoor 2 re-integratie

Spoor 2 re-integratie Spoor 2 re-integratie houdt in dat werkgevers en werknemers hulp en ondersteuning krijgen wanneer een werknemer lange tijd ziek is en zich in het tweede spoortraject bevindt. Dit traject richt zich op het herstel naar werk, vaak bij een andere werkgever, en de kosten worden gedragen door de huidige werkgever. De uitgaven voor spoor 2 re-integratie kunnen verschillen op basis van verschillende factoren, zoals de soort en de duur van de ziekte, de benodigde ondersteuning, en de specifieke maatregelen die getroffen worden. In het algemeen omvatten de kosten onder andere: • Persoonlijke ondersteuning en coaching voor de werknemer • Medische en psychologische zorg • Arbeidskundig onderzoek en advies • Re-integratietrajecten bij externe organisaties of gespecialiseerde bureaus • Aanpassingen op de werkplek of hulpmiddelen Volgens recent onderzoek en cijfers van het UWV liggen de gemiddelde kosten voor spoor 2 re-integratie tussen enkele duizenden en tienduizenden euro’s per traject.

Gepubliceerd door Gin Tonic en Cholera.nl