Klant Groot juridisch adviesbureau. Traditioneel wordt consulting niet via internet verkocht. Een taak Het was onze taak om de digitale ruimte vast te leggen en het de leider te maken in de verkoop van consulting via internet. Om dit te doen, was het nodig om de site bij te werken en een grootschalige advertentiecampagne te lanceren. BESLUIT Consulting is een conservatief gebied. De websites van grote adviesbureaus worden gekenmerkt door een discreet ontwerp. In feite zijn dit informatieportalen die het hoge expertniveau van het bedrijf bevestigen. Sites zijn vaak niet gericht op het verkopen van diensten. Maar voordat u advertenties lanceerde, was het belangrijk om een kwaliteitswebsite te maken. Wat was er mis met de site:
Hoe we een effectieve verkoopwebsite hebben gemaakt Team en deadlines. Aan het project werkte een team van 10 mensen: drie specialisten van de klant, zeven van onze kant. Ze moesten volgens een strak schema werken, de nieuwe site moest over drie maanden gelanceerd worden. Er was heel weinig tijd voor een project van deze omvang, maar we slaagden erin alles dag in dag uit te doen. Het was belangrijk dat de site er stijlvol en modern uitzag, maar tegelijkertijd duidelijk en overzichtelijk voor de doelgroep. Dit zijn de eigenaren van grote bedrijven, vaak mensen in de leeftijdscategorie 50+, die zelden de tijd en het verlangen hebben om onbekende interface-elementen te begrijpen. Het belangrijkste was het gebruiksgemak van de site: intuïtieve navigatie, compacte rangschikking van elementen op de pagina. De ontwikkeling is uitgevoerd volgens het Mobile First-principe – eerst wordt een mobiele versie gemaakt, daarna versies voor andere apparaten. Dit is bijvoorbeeld de reden waarom er geen vervolgkeuzemenu-items op de site zijn – ze zijn onhandig om te gebruiken in de mobiele versie. De site maakt gebruik van een uniek lettertype dat speciaal is ontworpen. Het lettertype is gemaakt op basis van het logo-ontwerp van het bedrijf. We hebben de structuur van de site gewijzigd door de belangrijkste secties in het hoofdmenu te markeren. Alle diensten zijn nu duidelijk gestructureerd in vijf thematische secties. We hebben dynamische paginasamenstelling op de site geïmplementeerd. Nu wordt hun inhoud automatisch gegenereerd: het systeem zelf “haalt” de vereiste inhoud op, afhankelijk van het onderwerp van de pagina en rekening houdend met de personalisatie van gebruikersgegevens. Om een dergelijk systeem te lanceren, hebben we lijsten met experts opgesteld, een catalogus met cases en artikelen, klantenportfolio’s, enz. Nu is het niet nodig om elke pagina handmatig met inhoud te vullen, het systeem doet alles zelf. Ontwerp en inhoud. We hebben een verkoopsite gemaakt van een informatiesite. De elementen van de pagina’s zijn zo gerangschikt dat ze vertrouwen opbouwen in het bedrijf als een betrouwbare adviseur: informatie over overwinningen in professionele beoordelingen, klantenportefeuilles, foto’s van experts, enz. Een grote hoeveelheid expertinhoud werkt voor hetzelfde doel: opmerkingen, artikelen, interviews. Alle pagina’s hebben handige opnameformulieren met een minimum aantal in te vullen velden. We hebben ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om een boek van een senior partner als leidende magneet te krijgen. Een reeks typografische elementen op de site geïntroduceerd, zodat u uw inhoud snel kunt opmaken. We hebben alle SEO-gerelateerde problemen opgelost. Veel pagina’s hadden onjuiste titels. De titelpagina van de “Audit” -sectie is nu “Accounting Audit”. We hebben dit werk voor alle pagina’s gedaan. De oude site had veel fouten: “kapotte” links, lege metagegevens, enz. We hebben de technische optimalisatie opgeruimd. Functionaliteit en technische kenmerken. We hebben de functionaliteit van de site helemaal opnieuw samengesteld en een volledige refactoring uitgevoerd. De sectie “Evenementen” is geïntegreerd met externe sites. Dit maakt het houden van zakelijke evenementen comfortabel voor het bedrijf. De site heeft volledige end-to-end-analyses geconfigureerd. Dit is erg belangrijk voor advies. Er is hier een lange verkoopcyclus, dus u moet het aankooptraject van de klant volgen om het niet te missen. Analytics biedt deze mogelijkheid. Het opzetten van analyses heeft een voordeel ten opzichte van de meeste bedrijven. De interne ontwikkelaars van het bedrijf hebben in 2002 hun eigen CRM ontwikkeld. Tegelijkertijd begon ze in het gecreëerde CRM een basis van potentiële klanten te vormen. Nu bevat deze database bijna alle doelklanten en een volledige geschiedenis van interactie met hen. Nu is elk binnenkomend beroep gekoppeld aan een bedrijfskaart en ontvangt de manager die er in het verleden contact mee heeft opgenomen een melding. Bovendien krijgt de manager een duwtje in de rug, ook als de klant net naar de site is gegaan. CRM slaat alle sessies van een sitebezoek op. BEHAALDE DOELEN EN KPI’s DOOR OPSTARTEN Na de lancering van de nieuwe site zijn we een grootschalige advertentiecampagne gestart, waarbij alle mogelijke sites zijn betrokken. Om de doelgroep te bereiken is er gebruik gemaakt van verschillende formaten: van video’s op YouTube tot video’s op offline mediaplatforms. Bijvoorbeeld op interactieve billboards. Resultaat: het merendeel van de topmanagers in grote bedrijven is in aanraking gekomen met advertenties. Als resultaat van al het werk aan het project hebben we bereikt:
Het belangrijkste waarvoor we een nieuwe website hebben gemaakt, is om de diensten van het bedrijf te verkopen. Hiermee doet hij uitstekend werk.
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html |